Heb je een vraag? Neem contact op!

Frans van der Horst

De Nederlandse vakantiemarkt – trends en ontwikkelingen (NL)
De laatste trends en resultaten uit het grootschalige ContinuVakantieOnderzoek 2018. We bespreken de ontwikkeling van de totale markt als die voor specifieke bestemmingen en segmenten. Speciale aandacht is er voor het vakantiegedrag van specifieke doelgroepen.

The Dutch holiday market – trends and developments (ENG)
Latest trends and developments from our large scale consumer study on holiday behaviour of the Dutch. We will discuss developments of the total market as well as for specific destinations and segments. We will also give insights into certain consumer segments.

Frans van der Horst

Directeur NBTC-NIPO Research

Frans werkt ruim 15 jaar in marketing research in tal van sectoren waaronder de toeristische industrie. Zijn passie is het begrijpen van consumentengedrag en hoe aanbieders van diensten en producten beter op behoeften kunnen inspelen. Waardoor die aanbieders succesvoller worden.

Frans has been working in market research for over 15 years, servicing clients from different sectors, also in Tourism. His passion is understanding consumer behaviour and the way organisations can adjust their offer to the needs of the consumers. Making organisations even more successful.